ДО УВАГИ КЕРІВНИКІВ СТОЛИЧНИХ АВТОШКІЛ

Перш ніж подати заяву для проведення державної акредитації закладу до Головного сервісного центру МВС, керівник закладу повинен звернутися із заявою на ім’я керівника Регіонального сервісного центру МВС в м. Києві (м. Київ, вул. Інститутська, 29 А, каб. 202) для проведення обстеження матеріально-технічної бази такого закладу. Після цього, керівник закладу зобов’язаний надати всі необхідні матеріали для їх перевірки до територіального сервісного центру МВС в м. Києві, у якому зареєстрований заклад, або буде реєструватися після проходження державної акредитації (ТСЦ № 8042, або № 8044, або № 8047).
За результатами перевірки поданих матеріалів та після проведення вказаного обстеження закладові видається Висновок про обстеження матеріально-технічної бази закладу, затверджений керівником РСЦ МВС в м. Києві.
Звертаємо Вашу увагу на те, що заклад повинен відповідати Вимогам до закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, які передбачені наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства інфраструктури України, Міністерства соціальної політики України від 05.04.2016 року № 255/369/132/344, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04.05.2016 року за № 672/28802. Лише за такої умови закладові буде видаватися зазначений висновок.
Лише після отримання затвердженого керівником РСЦ МВС в м. Києві Висновку про обстеження матеріально-технічної бази закладу та перевірки працівниками відповідного територіального сервісного центру РСЦ МВС в м. Києві матеріалів для акредитації закладу, керівник такого закладу особисто надає заяву та всі необхідні документи до Головного сервісного центру МВС.
Державна акредитація закладу проводиться комісією, склад якої призначається Головним сервісним центром МВС.
Отже, для державної акредитації заклад подає до Головного сервісного центру МВС наступні документи:
1. заяву на ім’я керівника Головного сервісного центру МВС, зразок якої міститься у наказі МВС України від 07.12.2009 року № 515;
2. сертифікат про державну акредитацію (у разі проходження чергової акредитації);
3. засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують право закладу на користування транспортними засобами, приміщеннями та земельними ділянками для підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації водіїв;
4. відомості про склад спеціалістів закладу, копії документів про їх освіту, кваліфікацію, атестацію, а також відомості про матеріально-технічну базу закладу;
5. робочі програми і плани з підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації водіїв;
6. маршрути з практичного керування транспортним засобом;
7. висновок про матеріально технічну базу закладу та її відповідність визначеним вимогам, затверджений керівником Регіонального сервісного центру МВС в м. Києві.
Вимоги до матеріально-технічної бази, якою повинна бути забезпечена автошкола можливо завантажити за посиланням http://www.rsc-kiev.gov.ua/useful_info/Zrazki-zayav-ta-dogovorv.htm/
http://www.rsc-kiev.gov.ua/news/1464351720.htm/

коментаря

  1. Максим

    5 Червня, 18:11

    Дякую за цю корисну інформацію. Я не думаю що у Києві (або в Україні) є хоча б один майданчик, що відповідає зазначеним умовах – корупційна складова.

    Хто і як буде визначати навантаження на дублюючі педалі в авто інструкторів – корупційна складова.

    І найголовніше – проектом закону про “Про дорожній рух і його безпеки” вони хочуть, фактично знищити автошколи – http://www.sai.gov.ua/uploads/filemanager/file/zakon%20pro%20dorozhn%D1%96i%20ruh%20ta%20iogo%20bezpeku%20-vr-3-%20-1-_(1).doc

    Тоді питання – навіщо ця суєта з “вимогами”?

    Відповіcти
    • admin

      6 Червня, 10:38

      Максим уверяю Вас что автодромов отвечающих требованиям очень много это не только автодромы ТСОУ, а еще и частные автодромы которые включают в себя все необходимые элементы и полностью соответствуют параметрам. Могу сказать Вам что в данный момент есть проект создания автодрома “как пилотный проект” от главного сервисного центра, который в свою очередь будет предоставлятся в пользование субъектам деятельности. Начнут конечно с Киева и уже позже они могут появиться в регионах. Что касательно педалей, эти требования просто перенеслись из старых НПА в обновленные. Ранее контролем занималась ДержГирпромнагляд в нынешнее время проверять их некому и соответственно нет причин волноваться.

      Відповіcти

Залишити коментар