Коррупция. Описание коррупционных действий работниками Главного, Территориальных, Региональных сервисных центров Украины

У всех накопилось много вопросов, вместе мы найдем на них ответы. Участвуйте
VOAadmin
Администратор
Повідомлень: 40
З нами з: 28 лютого 2016, 20:34

Коррупция. Описание коррупционных действий работниками Главного, Территориальных, Региональных сервисных центров Украины

Повідомлення VOAadmin » 16 березня 2016, 16:58

Давайте опишем все возможные варианты давления на представителей автошкол, возможно кто то с этим сталкивался и уже знает как решить эту проблему. Делитесь опытом

Vodiy
Повідомлень: 13
З нами з: 06 червня 2016, 16:43

Re: Коррупция. Описание коррупционных действий работниками Главного, Территориальных, Региональных сервисных центров Укр

Повідомлення Vodiy » 06 червня 2016, 16:52

Требования к наличию автодрома. Нужно добиваться чтобы этот бред убрали. Только в г. Киеве нужно штук 20 автодромов по 1 га каждый что выполнить эти требования. Т.е. это прямой путь к шантажу, давлению, вымогательству.

Vodiy
Повідомлень: 13
З нами з: 06 червня 2016, 16:43

Re: Коррупция. Описание коррупционных действий работниками Главного, Территориальных, Региональных сервисных центров Укр

Повідомлення Vodiy » 15 червня 2016, 11:00

Пример коррупции в Киеве - наличие смотрящего на автодроме на Туполева и сбивание денег за возможность заезда на автодром для тренировки.

suxbe
Повідомлень: 37
З нами з: 13 листопада 2016, 21:22

Re: Коррупция. Описание коррупционных действий работниками Главного, Территориальных, Региональных сервисных центров Укр

Повідомлення suxbe » 07 травня 2020, 20:30

ГСЦ МВС України розгорнуло широкомаштабну Сертифікацію автомобілів, педалей учбових автомобілей і газобалонних установок на автомобілі.
Для цього вони створюють – «Ассоциации «Безопасности эксплуатации транспорта» (АБЕТ), членами которой являются в том числе и органы оценки соответствия. ) приводит украинские стандарты в соответствие с европейскими нормами.»
Як виявили «фахівці « ГСЦ МВС України :
- іноземні виробники автомобілів і ГБО не виконують вимог і стандартів України і українськи автовласники можуть Стати Жертвами недосконалості іноземних виробників авто і ГБО до них ???
-Учбові автомобілі Українських автошкіл всі роки за свою історію використовували дадаткові педалі без Сертифікатів ібули загрозою життю водіїв???
У мене виникає Питання до цих «фахівців» ГСЦ, і іже з ними в змові :
Які Європейський країни Сертифікують автомобілі вироблені на автозаводах Форд, БМВ,Фольгсваген, Вольво,Хундаї,Нісан, Тойота і багато іньших виробників ???
Якеі країіни в Світі Сертифікують додаткові педалі учбових автомобілів ???
В яких країнах Сертифікують ГБО ,яке виробляють світові фірми (Італія, Білорусія та іньші ???
В яких країна поліція проводить Акредитацію автошкіл і повсякденно контролює навчання водіїв в автошколах ???
Наші сучасні ,спритні ,молоді «фахівці « вирішили підзаробити на українських автовласниках і почали проводити СЕРТИФІКАЦІЇ іноземних авто, педалей учбових автомобілів, ГБО.
За мое життя я не чув і не бачив щоб додаткові педалі учбових автомобілів стали приводом ДТП і впливали на Безпеку Дорожнього Руху .
На Україні почали використовувати зріджений і стислий газ з 1950 років (в м.Бердичів вперше з’явилися в 1950 р. автомобілі на стиснутому газі які досі безпечно працюють ) і за всю багаторічну історію я не бачив статистики ДАІ МВС про кількість випадків пожеж на автомобілях з установками ГБО.
Працюючи головним механіком в ПМК-5,головним механіком в САТП “Київоблгаз” , головним механіком в “Боярка Водоканал”, головним інженером в Києво-Святошинському ККП де на багатьох автомобілях були встановлені ГБО не виникало проблем з його експлуатацією .
Я розумію що молоді «фахівці» знайшли шпарини в МВС України і почали широкомаштабну Сертифікацію ,отримуючи значні кошти і створючи можливості і схеми для корупційних дій під дахом МВС України і ГСЦ.

Прошу Вас припинити таку діяльність ГСЦ і МВС України по грабіжництву власників автотранспортних засобів .
Для досягнень позитивних дій по Безпеці Дорожнього Руху треба зробити багато ,але не такими «фахівцями» Ассоциации «Безопасности эксплуатации транспорта» (АБЕТ), членами которой являются в том числе и органы оценки соответствия. ) приводит украинские стандарты в соответствие с европейскими нормами.» .
Для цього в першу чергу треба навести прозорий порядок в Страховій сфері ,Страхові компанії за допомогою МВС стягують з автовласників значні кошти і жодної копійки не вкладають в забезпечення Безпеки Дорожнього Руху на Україні як роблять Страхові компанії в Європі .
Там кожен автовласник добре обізнаний з умовами страхування і знає до чого може привести порушення ним ПДР.
Страхові компанії регулярно звітують про свої статки і витрати ,тому кожен автовласник має можливість обрати для себе вигідний варіант страхування.
На Україні є КАСКО , неповне КАСКО і обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (вартість якого становить від 500 до 2000грн в залежності від статусу власника і автомобіля ) яким ретельно опікується МВС України.
Таким чином виявляється, що на Україні МВС опікується :
1 обов’язковим страхуванням цівільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів ,
2«Ассоциацією «Безопасности эксплуатации транспорта» (АБЕТ), членами которой являются в том числе и органы оценки соответствия. ),
3 Сертифікацію автомобілів,
4 Сертифікацію педалей учбових автомобілей
5 Сертифікацію газобалонних установок на автомобілі,
6.Проведення Обов’язкого технічного контролю автотранспортних засобів ,
7.Проводить Акредитацію автошкіл
8 Проводить Атестацію спеціалістів і викладачів автошкіл
9 Здійснює повсякденний контроль за навчанням водіїв транспортних засобів в автошколах.
Може правий Володимир Петров :
Цікаве звернення написав Володимир Петров Президенту України :

Владимир Александрович, давно не писал вам, были дела.
Там у вас Шмыгаль перепутал Пасху с Рождеством, а обещание создать 500т. рабочих мест за полгода со здравым смыслом. Но с ним пусть Ренат Леонидович воспитательные беседы проводит, а нам с вами эти места как не крути, создавать придётся.
Я подумал и нашёл решение: Владимир Александрович, нужно уходить от антикоррупционной чуши с запретом госслужащим открытия и ведения предпринимательской деятельности, то есть собственного бизнеса.
Давайте будем реалистами, во-первых - они находят способ заниматься бизнесом не смотря на запрет, во-вторых - кто как не госслужащий знает нужды государства? Если дать этим людям возможность официально зарабатывать на удовлетворении потребностей государства, мы получим не 500 т. рабочих мест, а как минимум 2 млн. в первые же полгода. У госслужащих пропадёт необходимость красть и брать откаты потому что они будут нормально зарабатывать.
Я не предлагаю делать это огульно и по беспределу, безусловно введём ограничения на объём прибыли, рамки тендеров, налоговые обязательство и жесткую форму контроля и наказания за нарушение правил.
Необходимо признать, что ближайшие 20 лет мы не дадим этим людям достойные зарплаты, поэтому давайте дадим им возможность достойно зарабатывать вместо того чтоб недостойно воровать.
P.S. Как вы там, кстати? В Мариинском парке бегаете? Мусора штрафуют?:)
Б.Сухорученко.

suxbe
Повідомлень: 37
З нами з: 13 листопада 2016, 21:22

Re: Коррупция. Описание коррупционных действий работниками Главного, Территориальных, Региональных сервисных центров Укр

Повідомлення suxbe » 24 березня 2021, 15:55

Borys Sukhoruchenko
Де взяти "незалежних" екзаменаторів ? Незалежним екзаменаторам МВС не дасть Незалежно працювати і відповідати тож треба щоб ці незалежні екзаменатори підпорядковувалися місцевим громадам ,заробляли кошти і отримували ПРИСТОЙНУ платню та соцпакет щоб у них не було бажання порушувати і брати хабарі а МВС хай організує приойм іспитів з ПДР в електроному вигляді ,курсант отримає в ТСЦ витяг з Держреєстру МВС і з ним звертається до Незалежного екзаменатора здавати іспит з водіння , після успішної здачі курсант звертається в ЦНАП (ТСЦ ) і отримуе там водійське посвідчення .Така система не дасть МВС отримувати хабарі і знущатися з бажаючих отримати водійське посвідчення. В ЄС не вистачае інструкторів з навчання водіїв а на Україні їх нема де діти щоб " катати " по 40 годин учнів .


Юрий Глансков
Администратор


Юрий Смольянинов
Подивився обидва відео (друге про розмову з Князюком). Автор відео хамовитий троль, котрий бачить лише проблему, й не бажає бачити шляхи її вирішення.
Щойно перевірив чергу в моєму рідному Кременчуці. Дійсно, до 26.03 все зайнято.
Інше найближче ТСЦ в Горишніх Плавнях, 17км від Кременчука. Є можливість записатись на завтра! (скрин нижче)
Правда ж проїхатись 34 км в обидва боки дешевше за 100$?
Але ж, деяким громадянам краще заплатити 100$ хабара, й навіть не намагатись знайти більш дешевий й головне законний спосіб вирішення проблеми.
Я з цим майже щодня стикаюсь, коли людина тільки записуючись на навчання, вже питає "а как экзамен порешать?". Так може це таки проблеми цієї людини??
Borys Sukhoruchenko
Так є проблема в МВС і ,в ГСЦ як були так і є Схеми викачати гроші ,і хай хоч такий "хамовитий троль," котрий бачить лише проблему, й не бажає бачити шляхи її вирішення бо Він не знає шляху вирішення проблем але домігся зібрати все керівництво ГСЦ і показати як вони "працюють" для НАРОДА УКРАЇНИ ,то може Ви їх вирішите .Пане Юрію чому в МВС так вчепилися в 40 годин навчання водінню і так полюбили курсантів яких змушуют тричі здавати іспити з водіння а якшо не "купив" ,після третьої "невдалої"" примушують Людину проходити повторний курс 40 годинного навчання,що це не "корупційна " викачка коштів ,тож курсанту краще відати ГСЦ 200 баксів ніж платити за непотрібні йому 40 годин водіння в автошколі .
Borys Sukhoruchenko
Шановний Юрію доки будете втілювати забаганки ГСЦ МВС ? кількість навчальних годин водіння в ЄС визначають інструктор і учень а не корумповані чиновники ГСЦ МВС і іже з ними.Тільки інструктор і учень ЗНАЮТЬ скільки навчатися і чим вищий рівень інструктора тим меньше годин витрачає учень на навчання.На Форумі при Вас я пропонував Криклію провести експеримент"- він дає самого "тупого" на його погляд учня ,я за 10 годин його навчаю і учень везе Криклія по Хрещатику в Києві.Криклій досі шукає такого учня ,40 годин знищують автошколи.Що Ви будете робити коли Вас примусять вчити на автомобілях 5 "ЄВРО"?


Повернутись до “Автошколы Украины. Проблемы и решения. Обсуждения и комментарии.”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість