Круглий стіл “Водійськi права без хабарів – виклик системі”

Разом проти корупції провели круглий стіл “Водійськi права без хабарів – виклик системі”, на якому спільно з Головний сервісний центр МВС, International Development Law Organization – IDLO, Центр політико-правових реформ, експертами Реанімаційний Пакет Реформ – РПР обговорювали, як припинити корупційні схеми з купівлі водійських посвідчень. Ми хочемо, нарешті, вивести Україну зі списку лідерів за смертністю в ДТП.
Долучайтесь! Нижче ми запропонували процедуру, яка може істотно звузити поле для зловживань на теоретичному та практичному іспитах на одержання водійського посвідчення – коментуйте:
“Теоретичний іспит складається за білетами, що формуються з тестових питань, розроблених Головним сервісним центром МВС та затверджених спільним наказом МВС України і Міністерство освіти і науки України.
Теоретичний іспит складається виключно відеофіксацією процесу його складання особою, синхронізовано до зображення на моніторі, з дотриманням вимог щодо рандомного (випадкового) порядку займання місць за комп’ютерною технікою, неможливості втручання в хід іспиту та роботи комп’ютерної техніки/програмного забезпечення з метою спотворення результати тестування.
Тестові питання підлягають групуванню відповідно до категорій транспортних засобів. Особі, що екзаменується можуть бути поставлені питання виключно груп, які відповідають категоріям транспортних засобів, право на керування якими вона отримує.
Тестові питання, варіанти відповідей на них (не більше п’яти на одне питання) із зазначенням правильних відповідей, роз’ясненнями правильних відповідей, підкріплених відповідним обґрунтуваннями та конкретними посиланнями на норми законодавства/інші офіційні джерела оприлюднюються на офіційному сайті ГСЦ МВС не пізніше ніж за три місяці до початку проведення іспитів з їх використанням. Включення до білетів тестових питань без дотримання таких вимог забороняється.
Вичерпний перелік завдань (вправ) іспиту з практичного керування транспортним засобом, алгоритм (послідовність) їх виконання, їх мінімальна та максимальна кількість, критерії їх оцінки, вимоги щодо синхронізованої аудіо- та відеофіксації подій у салоні (кабіні) транспортного засобу та дорожньої обстановки під час проведення іспиту, оприлюднення та зберігання записів на офіційному сайті Головного сервісного центру МВС, інші вимоги до процедури проведення іспиту затверджуються наказом МВС.”

коментаря

  1. Борис

    8 Липня, 09:11

    Яка може бути мова про виклик системі ? Система досі не може відкрити доступ до інформації про рішення акредитаційної комісії, про можливість автошколам самостійно реєструвати чнів через свої кабінети ( Як 104), про автошколи-
    Фоп Руденко АШ Спринт В м. Вишнево м. Вишнево -спробуйте здогадатися де знаходиться ця автошкола ,хто її засновник Доки система буде ховати інформацію про свою діяльність не може мови про виклики до системи!!!бути мови про

    Відповіcти
    • Кость

      8 Серпня, 09:56

      Вже двічі, протягом останніх 2-х років, були випадки, коли наш учень приходить на іспити, а працівник ТСЦ заявляє: таке сідоцтво вже видане такою то школою, у минулому році. Останнього разу це відбулося у червні цього року.
      Але ж ось воно, це свідоцтво. Не фальшиве!
      Та школа помилилася!
      Нічого не знаємо! Видавайте-отримуйте інше свідоцтво!!!
      Це http://sch.sai.gov.ua
      А Ви кажете про відкритість.
      До речі, реєстратор з SCH відповів, що в таких випадках рішення приймає ТСЦ. А ВИ Ж НАЩО? ВАШ ЖЕ ПРОКОЛ! В ТОМУ, ЩО ДАЛИ ЗМОГУ ЗАРЕЄСТРУВАТИ НЕІСНУЮЧЕ У ТІЙ АВТОШКОЛІ СВІДОЦТВО! Програма невідлагоджена! Є конкретний відповідальний… ПОПРАВТЕ СВОЮ ПОМИЛКУ! А якщо б в автошколі не виявилося свідоцтва на заміну. Чи може автошкола вже припинила працювати…

      Відповіcти

Залишити коментар